google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU PGB Untuk 13 Komando Bot Karam | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

PGB Untuk 13 Komando Bot Karam

Semua 13 anggota tentera terdiri daripada 11 pelatih komando dan dua jurulatih dilaporkan hilang 28 jam selepas bot mereka karam dipukul ombak kuat di perairan Selat Melaka, Sabtu lalu, bakal dianugerahkan Pingat Gagah Berani (PGB).

 

[9 Formula Pantas Seru Rezeki]

 

Pingat ketiga tertinggi Kerajaan Melaka itu juga akan dianugerahkan kepada seorang juruterbang dan dua pelatih Akademi Penerbangan Malaysia (MFA) selepas pesawat Piper PA28 yang dinaiki terhempas berhampiran Pulau Melaka ketika menjalani latihan, Julai lalu.

 

[Doa Pengasih - Atasi Masalah Percintaan Anda!]

 

 

Ketua Menteri Datuk Seri Idris Haron berkata, penganugerahan itu diberikan kerana semangat kerjasama dan setia kawan yang kental ditunjukkan semua anggota tentera berkenaan sehingga berjaya menyelamatkan diri mereka daripada lemas.

 

 

Sumber info: hmetro

 

 

komando malaysia

 

Gambar Hiasan Dari Google

 

 

Sekilas pandang,

 

Pingat Gagah Berani memang layak untuk mereka sebagai ganjaran kerana semangat berpasukan yang tinggi.Dalam masa yang sama menunjukkan tahap kemahiran komando Malaysia pada tahap terbaik.

 

 

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori isu semasa dengan judul PGB Untuk 13 Komando Bot Karam . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL https://ingathanafi.blogspot.com/2013/12/pgb-untuk-13-komando-bot-karam.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Thursday 12 December 2013