google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Pelancaran Blog Jenama Baru Sempena Hari Pekerja | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Pelancaran Blog Jenama Baru Sempena Hari Pekerja

Hari ini semua pekerja baik sektor awam maupun swasta menyambut Hari Pekerja.Golongon pekerja yang bergaji kecil hinggalah bergaji besar dihargai dengan pemberian cuti umum.Walaupun tidak semua berpeluang cuti tetapi mereka yang terpaksa bekerja harus sama-sama seronok ketika sambutan Hari Pekerja.

Bersempena  cuti Hari Pekerja ini saya sukacitanya ingin memaklumkan sesuatu yang penting buat saya.

“Dengan lafaz`bismillahirrahmannirrahim saya  merasmikan pelancaran blog jenama baru www.blog1malaysia.’’

images

Sebelum ini saya ada membuat pra-pelancaran melalui kemaskini  entri ini dan  entri itu untuk makluman rakan-rakan blogger dan pembaca.

Pra pelancaran tempohari dan pelancaran rasmi hari ini  saya buat secara biasa.Tiada peraduan yang menawarkan hadiah lumayan kerana saya sedar belum mampu lagi .Saya masih dalam proses belajar dan terus belajar dalam dunia blogger ini.

Sesungguhnya tarikh penting 1 Mei milik semua pekerja termasuk para blogger. Saya berharap  rakan blogger  terus bermotivasi menyumbang buah fikiran dan perkongsian maklumat untuk para pembaca dalam blog masing-masing.

Untuk makluman  semua, blog saya  ini akan memfokuskan niche patriotik  selain kupasan informasi semasa.Saya berimpian supaya blog yang tak seberapa ini menjadi portal rujukan rakyat Malaysia dalam mencari informasi berkaitan.Saya akan berusaha sebaik mungkin supaya maklumat yang ditulis berdasarkan sumber yang sahih dan boleh dipercayai.

Kebanjiran maklumat sekarang ini terlalu hebat.Ada maklumat yang baik dan tidak kurang juga kurang baik.Oleh itu saya mengingatkan diri sendiri untuk bertindak profesional dalam penyampaian maklumat.Saya sedar apa yang saya lakukan akan dipertanggungjawabkan ke atas bahu sendiri baik di dunia maupun di akhirat nanti.

Sebagai blogger yang bertanggungjawab saya dengan berbesar hati untuk menerima sebarang teguran dan kritikan membina dari para pembaca,pengunjung dan rakan blogger.Sudah tentu sebagai manusia biasa kita tidak mungkin terlalu sempurna.Memang ada cacat celanya  dalam blog ini yang menyebabkan kita rasa terasa dan tersinggung.

Atas kelemahan ini saya memohon maaf sebanyak mungkin dan berilah kemaafan seikhlasnya.Mudah-mudahan perbuatan kita ini menjadi amalan yang mendapat keredhaan dan rahmat dari Allah SWT.Insya Allah.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah saya dengan judul Pelancaran Blog Jenama Baru Sempena Hari Pekerja . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/05/pelancaran-blog-jenama-baru-sempena.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Wednesday 1 May 2013

4 komentar untuk " Pelancaran Blog Jenama Baru Sempena Hari Pekerja "

Hazmin Hamudin said...

Blog bro ni niche apa ye? Hehe.. macam patriotik je bunyinya.

mrhanafi said...

niche blog ini fokus untuk produk 1Malaysia..dan ada bau patriotik sedikit...nantikan satu blog yang ringan sedikit pengisiannya.Insya Allah.

blackrosehunter said...

wah..tahniah2..semangat patriotik tu penting..

mrhanafi said...

orang Jepun dan Korea Selatan mempunyai semangat patriotik yang lebih tinggi.Hasilnya negara mereka maju dan terus maju.