google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Cerita Untuk Lelaki Kacak Yang Suka Cendol | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Cerita Untuk Lelaki Kacak Yang Suka Cendol

contest-review-tak-terkalah

Contest Review Tak Terkalah ini dianjurkan oleh Ahmad Faizal dan Earncent.com dan ditaja bersama oleh SaraSyukri Tahir,RahsiaDuitFreeIlaZainalBlackrosehunter, dan Nuristimewa


Cerita daripada saya,

Saya teringat dengan blogger yang kacak ini.Kacak kerana gaya bahasa yang cukup bersahaja.Selain itu selalu memperkatakan cendol sehingga saya mengiurkan air liur sendiri.Nasib baik bukan bulan ramadan.

Oleh kerana lelaki kacak tidak jauh dari keegoan tersendiri saya percaya beliau memang kacak orangnya.Belum pernah berjumpa kerana saya jauh dibatasi lautan China Selatan.Beliau cukup terkenal dengan dua blog yang hebat iaitu blog ahmadfaizal.com dan ErnCent.com

Saya terpaksa akur untuk review blog ahmadfaizal.com dan yang satu lagi saya lupakan dulu.

Sebagai blogger yang kuat berjalan saya selalu memerhatikan site info blog.Ternyata blog ini mempunyai pencapaian yang amat menarik dan mengujakan.Lihatlah sendiri.

s

Tak cukup dengan itu saya terpaku beberapa saat untuk membaca tagline ini.Cuba baca dalam hati dan fahamkan maksudnya sedalam-dalamnya

“Lelaki kacak yang Ego. Ego itu penting. Sebab tanpa EGO, dia bukan lelaki sejati. Hanya lelaki sejati, menjadi idaman gadis-gadis comel.”


Blog yang putih bersih ini mempunyai peminat yang tersendiri.Mereka datang dan tetap datang lagi untuk membuat komentar.Rata-rata yang datang bukan calang orangya.Mereka adalah blogger yang tersohor dan dihormati dalam komuniti blogger.

Top Commentators

*statistik ini berdasarkan tarikh 23/5/2013

Cerita untuk kritikan pula,

Saya minta maaf kerana hendak kritik sedikit.

1)Blog ini sangat sederhana.Tiada unsur-unsur warna supaya nampak hidup.

2)Tidak ada iklan untuk menampak blog ini boleh buat duit.

3)Reaksi penulis blog terlalu minimum dengan komen para pengunjung.

4)Rasa macam tak puas membaca entri.Rasa mau lagi tapi dah habis.

Rasa-rasanya cukup dulu.Lain-lain tak ada cuma kalau boleh kasi letak gambar posing lelaki kacak bersama semangkuk cendol.Harap gadis-gadis comel sentiasa datang untuk menjengah blog ini.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori permainan blog.. dengan judul Cerita Untuk Lelaki Kacak Yang Suka Cendol . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/05/cerita-untuk-lelaki-kacak-yang-suka.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Tuesday 7 May 2013

23 komentar untuk " Cerita Untuk Lelaki Kacak Yang Suka Cendol "

titan said...

gua buta sikit bab-bab warna. haha..

Ave Ry said...

Putih bersih semacam ini malahan baik bagi mata... kalau terlalu berwarna akan membuat kepala pusing., saya pun sebenarnya inginkan background putih tapi masih belum ada kesempatan untuk ubah template

Oneblogsocial said...

Hah...
Muncul pula orangnya

Q q q q.

mrhanafi said...

itu ayat kacak dia untuk mengaburi mata yang buta warna.

mrhanafi said...

beri masa satu hari Insya Allah memang dapat punya.

Serius said...

Hakikatnya..beliau memang seorang yang tersangat kacak.. :-)

hafizmd said...

Selamat berjaya bro!

Mmg blog titan yg ni jugak bakal meletup mcam blog earncent =)

Melastik Bintang said...

wah masuk juga ye..selamat berjaya bro hanafi..=)

mrhanafi said...

saya setuju sangat bro....

mrhanafi said...

terima kasih...bro dan saya juga berharap blog titan yang satu ini juga meletup.

mrhanafi said...

terima kasih atas sokongan bro...

Unknown said...

pergh dengan top commentar sekali ade haha, Good luck

mrhanafi said...

terima kasih bro...dan saya sudah terkena tempias lelaki kacak

cik tom said...

blog titan mmg mantap esp earncent.com..yg ahmadfaizal tue belum sempat nak selongkar lg..hehe

good luck!

mrhanafi said...

jom pergi sana dan join kontest...terima kasih sudi bertandang dan bagi sokongan moral.

suri said...

haa betul ker tu hencik bro titan...ke kenyataan tu sje suka suki ngheee

mrhanafi said...

kenyataan suka suki je tu..

hafizmd said...

terima kasih bro letak backlink blog ambe kat sini..terima kasih

onlajer said...

super blog dengan iklan yang halimunan haha

mrhanafi said...

sama2 kena tempias lelaki kacak

mrhanafi said...

itu yang menjadi tanda tanya saya sekarang ini..???

Akuro San said...

Hah, ayat yang bahagian last tu saya setuju~ huhu~

mrhanafi said...

terima kasih kerana sudi datang..dan akuro san termasuk gadis comel juga ke?