google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Peraduan Pandu Dan Menang Proton Preve | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Peraduan Pandu Dan Menang Proton Preve

 

Ramai dikalangan kita sekarang ini sudah menggarukan kepala yang tidak gatal.Sebabnya sudah pokai kerana gaji lambat lagi.Jadi apa kata kalau kita mencuba rezeki dengan mengikuti satu peraduan yang hebat namun mudah untuk menang.

 

Pihak Proton Holding Bhd telah menganjurkan satu peraduan yang hebat.Keseluruhan hadiah bernilai RM400 ribu mesti dimenangi.Hadiah utama ditawarkan adalah sebuah kereta Proton Preve LE.

 

Selain hadiah utama pihak penganjur menyediakan hadiah sampingan berupa TV LED 42 inci,barangan elektrik dan wang tunai.Dikhabarkan ia merupakan hadiah harian.

 

Peraduan yang dinamakan Peraduan Pandu Dan Menang Proton Preve telah berlangsung selama 60 hari.Ia telah dilancarkan pada 20/10/2013 yang lepas dan akan berakhir 17/12/2013.Ayuh kepada yang berminat jangan bertangguh-tangguh lagi.Takut terlepas maka mengigit jari kita.

 

Objektif peraduan ini adalah untuk menghargai sokongan rakyat Malaysia terhadap produk keluaran syarikat Proton.

 

Pic-2-620x350

Ihsan dari http://funtasticko.net

 

Mereka yang berminat boleh segera ke pusat pengedaran Proton yang mengambil bahagian atau layari laman web proton..Lihat dan baca dengan teliti syarat-syarat penyertaan di bawah ini:

 

1.Pandu uji sebarang model proton pilihan hati.

 

Sudah semestinya ada syarat lain yang wajib diikuti.Kalau tak mana nak bagi begitu sahaja kereta Preve tu.

 

2.Ambil gambar bersama kereta yan g dipandu uji

 

Muatnaik gambar tu ke dalam Facebook dan promosi untuk mendapat likes terbanyak.Sebelum itu ada syarat lain la untuk diikuti.

 

Sekilas pandang:

 

Tindakan yang bijak ialah ambil kesempatan ini sebelum berakhir.Soal menang kira nombor dua kerana hanya yang terbaik layak mendapat habuannya.

 

p/s: Peluang dapat kerja dari rumah ada di SINI

 

.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info penting dengan judul Peraduan Pandu Dan Menang Proton Preve . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/11/peraduan-pandu-dan-menang-proton-preve.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Wednesday 6 November 2013