google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Blog Utama Saya Diberi Cuti 3 Hari | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Blog Utama Saya Diberi Cuti 3 Hari

 

Sebelum itu saya ingin memohon maaf kepada para pembaca yang cuba membuka kakiblog.my.Blog ini masih down untuk 3 hari kerana proses perpindahan data oleh pihak penyedia hosting iaitu hostingrajawali.net.

 

 

Saya berharap proses ini berjalan dengan lancar supaya aktiviti blogging tidak terganggu terlalu lama.Tambahan pula Contest SEO Eridy tengah berlangsung.Mana tau peluang untuk menang  terlepas pula.Nie mesti ramai yang terasa panas juga.

 

 

Bagaimanapun saya masih meneruskan aktiviti blogging melalui blog kedua saya ini.Jadi taklah terasa sangat cuti 3 hari tu.Saya berharap rakan-rakan blogger yang lain ada mempunyai lebih dari satu isteri blog sebagai sandaran ketika saat yang tidak diduga.

 

 

out of servis..

Kredit link

 

Sekilas pandang,

 

Dalam dunia online apa-apa boleh berlaku.Ada yang serius dan biasa sahaja.Saya masih anggap biasa sahaja kerana tidak ada satupun perkara dalam dunia ini sempurna.

 

Kesilapan teknikal merupakan cabaran yang perlu dihadapi dengan hati terbuka.Saya berharap dengan  migrasi sever oleh penyedia hosting memberi petanda baik bahawa serangan malware ke atas kakiblog.my berakhir sepenuhnya.

 

 

Salam Hormat.

 

Pada masa ini nombor Ip server (ONSHORE HOSTING) tengah di senarai hitamkan oleh DATA CENTER kerana spam,kami diberikan masa 3 hari untuk menunggu sementara data center mengeluarkan nombor Ip server dari senarai hitam.Kami meminta maaf,dan apabila dalam masa 3 hari data center tak dapat mengeluarkan nombor Ip server dari senarai hitam kami akan memindahkan hosting anda ke server baru sehingga mendapatkan nombor Ip baru.

 

Terima Kasih


Hosting Rajawali


http://www.hostingrajawali.com
====================================
UPDATE 2/12/2013
Salam Hormat.

 

Pada masa ini kami sedang menyiapkan server baru,kami akan memulai memindahkan hosting anda pada pertengahan bulan ini.

Terima Kasih


Hosting Rajawali


http://www.hostingrajawali.com
====================================
UPDATE 12/12/2013

Salam Hormat.


Migrasi server sedang dijalankan.
Terima kasih


Hosting Rajawali


====================================
UPDATE 12/12/2013  13:43
Salam Hormat.

 

Dalam proses pemindahan server ini kami mematikan fungi HTTPD dan MySQL,ia menjadikan laman/blog anda tak dapat dilayari untuk sementara waktu.Meski demikian anda masih boleh membuka cPanel seperti biasa menggunakan nombor IP 192.95.29.5:2082 dan url (eg:yourdomain:2082).


Terima kasih


Hosting Rajawali

 

sila klik: Seni Menulis 101 Impian

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info penting dengan judul Blog Utama Saya Diberi Cuti 3 Hari . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/12/blog-utama-saya-diberi-cuti-3-hari.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Friday 13 December 2013