google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Hubungi Saya | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Hubungi Saya



Saya boleh dihubungi melalui pelbagai cara seperti berikut.Namun saya berharap biarlah atas urusan yang bermanfaat untuk semua pihak yang terlibat.Contohnya urusan pengiklanan, review produk atau yang sewaktu dengannya


1.Talian telefon mudah alih = 019-8907289

2.Surat berantai elektronik = hanafi81212@gmail.com

3.Akaun Tweeter = @hanafi2013

4.Facebook  Fan Pages= blog1malaysia

5.Blog = http://www.blog1malaysia.com

6.Doa = boleh ditujukan kepada saya tanpa melalui kaedah di atas.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul Hubungi Saya . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/02/hubungi-saya.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Wednesday 6 February 2013

2 komentar untuk " Hubungi Saya "

Anonymous said...

follow twita

mrhanafi said...

nanti kita follow sama2..