google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Tentang Blog Ini | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Tentang Blog Ini

Blog ini mempunyai pelbagai niche.Apa yang saya tulis dengan niat untuk berkongsi ilmu pengetahuan yang tak seberapa ini dan berusaha menyebarkan sedapat mungkin kepada pembaca.Saya menyelitkan pandangan peribadi berdasarkan adaptasi sekelumit pengalaman.Dengan hatinyang terbuka saya mengalu alukan sebarang komen,pandangan,cadangan dan mungkin teguran.Semoga usaha kecil ini memberi kebaikan dan manfaat kepada mereka yang memerlukan.

 

Ada beberapa segmen dalam blog ini yang telah rancang untuk disiarkan berdasarkan kemaskini harian.

 

1.Isnin – Ulasan Buku

2.Selasa –Dunia Blog

3.Rabu – Gambar Berbicara

4.Khamis – Motivasi Diri

5.Jumaat – Sembang Wang

6.Sabtu – Kisah Saya

7.Ahad – Terjah Blog

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul Tentang Blog Ini . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/02/tentang-blog-ini.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Wednesday 6 February 2013

9 komentar untuk " Tentang Blog Ini "

Unknown said...

Bagus blog ni...saya suka :D

mrhanafi said...

terima kasih ummi..belum sempat saya singgah ke blog pantun...

Fariq Jalil said...

cara la bro.. skrg boleh la ejas nav menu atas tu plak.. takkan nak bazirkan plak kan

Unknown said...

Malam gelap berapi dian,
Sejuk hawa menitis embun;
Dalam mengharap menanti tuan,
Untuk membawa secebis pantun. :D

mrhanafi said...

dalam pembikinan ini bro..gara-gara dah tak sabar nak share entri..blog editing saya tangguhkan.

Unknown said...

segmen tersusun memudahkan pengunjung tahniah..

mrhanafi said...

terima kasih bro...penambahbaikan akan dilakukan dari semasa ke semasa.

takai said...

menarik blog hanafi ni...semoga kehadiran blog memeriahkan lagi dunia blog..huhuhu

mrhanafi said...

terima kasih dan saya mengharapkan begitu..