google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Penukaran Segmen Terjah Blog ke Segmen Baru !! | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Penukaran Segmen Terjah Blog ke Segmen Baru !!

 

Setelah berfikir semasak-masaknya saya telah mengambil keputusan yang drastik untuk kali kedua.Saya mengubah segmen Terjah Blog kepada segmen baru yang lebih informatif.Segmen baru ini merujuk kepada segmen Bicara Niaga.

 

Rasionalnya perubahan ini mengambil kira kepentingan pembaca secara keseluruhannya.Saya mahukan pembaca mendapat manfaat tentang info-info menarik dan sudut pandangan alternatif berkaitan bidang perniagaan.Tidak kira  perniagaan konvensional maupun kontemporari.

 

Segmen Bicara Niaga akan diterbitkan setiap hari Ahad.Ia akan mengumpas dan mendedahkan isu perniagaan secara santai namun padat dengan fakta yang penting lagi menarik.Perlu diingatkan bahawa pandangan saya bukan seorang pakar bertauliah.Saya berbicara berdasarkan persoalan umum yang menjadi keperluan pembaca secara amnya.

 

Atas dasar untuk berkongsi kebaikan saya menyeru para pembaca untuk sudi memberi pendapat dan pandangan kepada ruangan ini.Pembaca boleh emailkan teruskan kepada saya melalui emai ini hanafi81212@gmail.com.

 

p/s:Klik sini untuk mengetahui bagaimana Usahawan Kecil Boleh Berjaya!

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori bicara niaga dengan judul Penukaran Segmen Terjah Blog ke Segmen Baru !! . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/02/penukaran-segmen-terjah-blog-ke-segmen.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Sunday 17 February 2013

11 komentar untuk " Penukaran Segmen Terjah Blog ke Segmen Baru !! "

Fariq Jalil said...

alamak fail la bab2 bisnes ni.. huhuu

Anonymous said...

blog juga seperti bisnes...cari pelawat umpama mencari pelanggan..menulis entri berkualiti seperti menjual produk diminati.

MyFreeMinded said...

Bagus2 perkongsian ini, bidang bisnes sememangnya amat luas, dan bisnes itu sendiri memberi banyak peluang untuk sesape yang mahu mengubah hala hidup dan menaikkan taraf ekonomi.

Pssttt: boleh tak kalau Hanafi removekan verified code tu, senang sikit orang nak komen dan berkongsi pendapat. :)

Admin said...

x berapa reti bab bisnes, sekadar ambil tau jg dan belajar..

ps: betul sokong cadangan myfreeminded utk removekan verified code senang komen. biasanya auc kalau blog ada bende gini tinggal terus je... sekadar pandangan dari sahabat :)

mrhanafi said...

terima kasih atas teguran tersebut..nanti saya removekan..

mrhanafi said...

saya minat bisnes walaupun bekerja makan gaji..tentang verified code nanti saya removekan..

tehr said...

niaga? aku ni selamanya tak reti nak niaga apa
hanya tolong jaga kedai runcit mak je sekali sekala

mrhanafi said...

kedai runcit satu perniagaan yang bagus...kaum cina banyak belajar tentang dunia niaga melalui kedai runcit.

Unknown said...

bukan otak bisnes tp minat tu adalah sikit2 :)

setuju dgn myfreemind agar verification code tu dibuang. memudahkan readers nk komen

mrhanafi said...

bisnes satu kemahiran yang boleh dipelajari..

Unknown said...

bagus perkongsian ilmu bisnes nie..seribupilihan memang minat dlm bisnes jugak..dalam hati tersimpan niat nak buka butik pakaian..nanti dpt tau selok belok dlm bianes nie..:-)