google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Penukaran Segmen Terjah Blog ke Segmen Baru !! | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Youtube Portal

Loading...
Powered by Blogger.

Jom Follow

About Me

My photo

Blogger yang suka blogging dan blogwalking.Minat menulis dan berkongsikan maklumat demi manfaat manusia sejagat.


Catatan Popular

Penukaran Segmen Terjah Blog ke Segmen Baru !!

 

Setelah berfikir semasak-masaknya saya telah mengambil keputusan yang drastik untuk kali kedua.Saya mengubah segmen Terjah Blog kepada segmen baru yang lebih informatif.Segmen baru ini merujuk kepada segmen Bicara Niaga.

 

Rasionalnya perubahan ini mengambil kira kepentingan pembaca secara keseluruhannya.Saya mahukan pembaca mendapat manfaat tentang info-info menarik dan sudut pandangan alternatif berkaitan bidang perniagaan.Tidak kira  perniagaan konvensional maupun kontemporari.

 

Segmen Bicara Niaga akan diterbitkan setiap hari Ahad.Ia akan mengumpas dan mendedahkan isu perniagaan secara santai namun padat dengan fakta yang penting lagi menarik.Perlu diingatkan bahawa pandangan saya bukan seorang pakar bertauliah.Saya berbicara berdasarkan persoalan umum yang menjadi keperluan pembaca secara amnya.

 

Atas dasar untuk berkongsi kebaikan saya menyeru para pembaca untuk sudi memberi pendapat dan pandangan kepada ruangan ini.Pembaca boleh emailkan teruskan kepada saya melalui emai ini hanafi81212@gmail.com.

 

p/s:Klik sini untuk mengetahui bagaimana Usahawan Kecil Boleh Berjaya!

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori bicara niaga dengan judul Penukaran Segmen Terjah Blog ke Segmen Baru !! . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/02/penukaran-segmen-terjah-blog-ke-segmen.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: Hero Borneo - Sunday, 17 February 2013

11 komentar untuk " Penukaran Segmen Terjah Blog ke Segmen Baru !! "