google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Propaganda 5’S Yahudi Ancam Umat Islam | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Propaganda 5’S Yahudi Ancam Umat Islam

 Produk Yahudi

 

Saya ingin berkongsi isi khutbah solat Jumaat kelmarin di tempat saya bermastautin.Topik pada hari tersebut amat menarik perhatian saya dan mungkin juga sebahagian besar jemaah yang hadir.Ianya berkisar kepada propaganda Yahudi yang melanda dunia umat Islam hari ini. Propaganda 5’s terdiri daripada perkara-perkara yang tersenarai dibawah:

 

1.Screen(tayangan filem)

 

Yahudi begitu bijak menggunakan platform filem untuk menyebarkan dakyah mereka.Pembikinan filem yang mengandungi unsur ganas,khayalan melampaui batas dan ideologi menidakkan kewujudan Tuhan.Kesan daripada filem ini amat halus.Kerangka pemikiran kita diracuni supaya jauh dari agama dan menyokong kehidupan bertuhankan nafsu semata-mata.

 

2.Smoke(rokok)

 

Para perokok seluruh dunia termasuk di Malaysia yang membeli rokok berjenama telah membantu ekonomi Yahudi secara langsung.Hasil keuntungan rokok ini membiayai kos untuk menghancurkan Palestine dan negara-negara Islam yang lain.Umat Islam yang terlibat seolah-olah membenarkan keganasan Yahudi ke atas saudara sendiri.

 

3.Song(hiburan)

 

Siapa yang tidak suka hiburan atau muzik dalam dunia ini?Secara alaminya kita memang suka dengan muzik yang berbentuk hiburan kepada halwa telinga dan mainan emosi.Namun begitu Yahudi begitu licik sekali memainkan peranan mereka untuk menghancurkan umat Islam dalam diam.Lirik lagu mereka yang memuja syaitan dan memuji wanita berlebihan.Kesannya telah melalaikan  umat Islam untuk mengingati Allah SWT dan mencintai Rasullulah SAW.

 

4.Sport(sukan)

 

Ada agenda yang amat berstrategi dalam sukan yang mengancam umat Islam.Soal pakaian yang mendedah aurat baik bagi lelaki maupun wanita sudah ditolak ke tepi kerana sukan.Ada sukan yang memaksa penonton supaya mengabaikan solat.Belum lagi unsur memuja api melalui obor yang dinyalakan sewaktu sukan dilangsungkan.Memang kita tidak berniat untuk menjadi majusi namun perlakuan begini membenihkan tingkahlaku majusiah.

 

5.Sex(hubungan bebas)

 

Yahudi dan syaitan seolah-olah berpakat untuk menghancurkan keturunan dan generasi akan datang umat Islam dengan seks bebas.Melalui aktiviti seks  bebas iaitu tanpa  ikatan perkahwinan melahirkan ramai anak luar nikah.Status anak zina memang menyakitkan.Mereka tidak bersalah.Orang yang salah ialah pelakunya.Umat Islam yang menjadi mangsa kerana kecelaruan keturunan melalui generasi anak luar nikah.

 

Lima propaganda di atas sudah berlangsung lama dalam masyarakat dunia Islam.Akibatnya sesiapa yang mengamalkan ajaran Islam seolah-olah asing berbanding mereka yang hidup di luar norma keislaman.Mereka bangga melakukan maksiat dan melanggar hukum Allah.Namun golongan ini belum terlambat kerana pintu taubat sentiasa terbuka sebelum malaikat maut datang menjemput.Marilah kembali mencintai Islam dan hidup sebagai orang Islam.

 

 

p/s:Doa Pengasih - Atasi Masalah Percintaan Anda!
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah saya dengan judul Propaganda 5’S Yahudi Ancam Umat Islam . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/02/propaganda-5s-yahudi-ancam-umat-islam.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Saturday 16 February 2013

12 komentar untuk " Propaganda 5’S Yahudi Ancam Umat Islam "

mycahayacinta@gmail.com said...

menidakkan itulah yg sedang rancak berlaku huhu..

mrhanafi said...

fenomena yang menakutkan kita semua..

tehr said...

sesat di hujung jalan, kembali ke pangkal jalan
pintu taubat sentiasa terbuka

mrhanafi said...

itu yang sebaik-baik bagi yang mereka yang sudah tercicir di jalan yang benar..

nurmisnan said...

semalam seronok giler dengar ceramah Dr. Zakir tentang TERRORIST..... Memang terbaek dia dia kenakan org2 YAHUDI + kezaliman + politik + George Bush yag giler tuh..

memang kaw2 kena kena... best2... semagat habis nak hancurkan manusia2 laknat ini... salah satunya adalah BOIKOTLAH barang2 YAHUDI terutama COKE

Unknown said...

memang propaganda yahudi nie sedang berleluasa berlaku sekarang nie..sudah banyak bukti yg terjadi kan..semua org boleh tengok dgn mata sendiri..yg ekstreme siap memuja lg puak2 yahudi nie..ideologi yg memang jauh terpesong dr ajaran islam..boleh memesongkan akidah jugak..huhuu

daddydee said...

Propaganda yang telah lama disebarkan samaada kita sedar atau tidak.

hafizmd said...

Yg no 2 ramai yg tewas walaupun pada masa yg sama, mulut tak habis2 cakap nak buat itu ini, jihad lawan rokokpun tewas...

moga lebih ramai yg dapat berhenti merokok..ameen

mrhanafi said...

coke,pepsi dan banyak lagi,...

mrhanafi said...

perlu kuatkan iman dan kembali kepada ajaran islam sebenar

mrhanafi said...

begitulah dakyah yahudi yang begitu licik sekali...

mrhanafi said...

itu tanda kejayaan mereka dalam menguasai manusia...