google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Review Buku : Buat Duit Dari Rumah | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Review Buku : Buat Duit Dari Rumah

 

Agak lama saya tidak menulis entri berkaitan review buku.Kesibukan dengan kerja offline dan tugasan admin 2 buah blog memberi kengkangan waktu untuk saya membaca buku lebih banyak dari biasa.

 

Namun beberapa minggu yang lalu saya berjaya menghabiskan satu buku tulisan  Mohd Rozani Pawan Chek berjudul Buat Duit Dari Rumah.Buku ini setebal 226 muka surat yang diterbitkan pada tahun 2006.

 

Buku ini ada 53 bab.Setiap bab ditulis dengan ringkas tetapi padat.Kelebihan tersebut menyebabkan buku yang saya baca ini seronok,mudah difahami dan cepat dihabiskan sehingga ke mukasurat terakhir.

 

Intipati buku ini merungkai persoalan bagaimana kita mendapat duit dari rumah melalui perniagaan mail order.Bisnes kurang popular tetapi membolehkan ramai yang terlibat mendapat pulangan pendapatan yang lumayan.

 

Modus operandi  untuk mendapat jualan bisnes mail order adalah melalui iklan di suratkhabar,internet maupun radio.Lagi banyak iklan lagi besar peluang untuk mendapat jualan.Sudah pasti juga memakan sedikit modal.Dah dinamakan bisnes mestilah ada main modal.

 

 

duit

sumber : www.google.com

Sekilas pandang,

 

Kini bisnes mail order boleh kita gantikan dengan pekerjaan hanya di rumah.Kita akan dapat upah jika selesai melakukan tugasan yang diberikan.

 

Klikkan perkataan yang bergaris dibawah  untuk keterangan lanjut.Mana tahu peluang untuk mendapat duit dari rumah ada dekat SINI

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori ulasan buku dengan judul Review Buku : Buat Duit Dari Rumah . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/06/review-buku-buat-duit-dari-rumah.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Tuesday 11 June 2013