google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Bintang Mencari Bintang TV3–Separuh Akhir Kedua | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Bintang Mencari Bintang TV3–Separuh Akhir Kedua

 

download (12

Sumber : www.google.com

 

Saya sudah beberapa minggu menonton Bintang Mencari Bintang.Saya suka rancangan yang berbentuk hiburan tetapi ada unsur lawak yang ada mesej tertentu.

 

Sejak penyingkiran Aju dalam Separuh Akhir pertama menjadikan persaingan semakin sengit antara peserta yang masih tinggal.Antaranya Titan,Bocik,Tapau,Bowl dan Achei.

 

Ternyata para peserta yang tertinggal ini memberi persembahan yang mantap dan menghibur.Pada mulanya saya menyangka Achei terkeluar pada kali ini.Rupa-rupanya semua peserta selamat dan terus berpeluang berada pada peringkat akhir nanti.

 

Saya berharap mereka yang layak ke peringkat akhir ini nanti terus memberi saingan dan persembahan yang mantap lagi tenaga.Setidak-tidaknya memberi pulangan keseronokan kepada para pengundi yang mengeluarkan duit untuk SMS.

 

Sekilas pandang,

 

Penganjuran siaran begini memberi impak maksima kepada TV3.Ini kerana siaran berbentuk realiti disiarkan secara langsung

 

Dalam pada itu bukan mudah rancangan berbentuk  realiti dikendalikan.Para sifu dan para peserta terpaksa memerah idea dan latihan yang keras.Mereka bukan sekadar melawak malah menyanyi serta menari.Sedangkan orang menyanyi sahaja begitu padat sekali latihan mereka.Meraka lebih daripada itu.Sejujurnya saya kagum dengan para peserta dan sifu mereka.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori isu semasa dengan judul Bintang Mencari Bintang TV3–Separuh Akhir Kedua . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/06/bintang-mencari-bintang-tv3separuh.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Monday 10 June 2013