google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Saya Tengah Cari Kerja.Ada Kerja Kosong Tak? | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Saya Tengah Cari Kerja.Ada Kerja Kosong Tak?

 

kerja kosong

 

Soalan begini amat popular bagi pencari kerja terutamanya sebelum  zaman teknologi maklumat melanda masyarakat kita.Jawapan kepada soalan di atas ada dibawah.

 

Ada.Silakan ke link ini untuk  mengetahui lanjut.Siapa cepat dia dapat..

 

Pautan link ke : JAWATAN KOSONG: Pekerja Dirumah Diperlukan

 

Saya juga tidak menafikan soalan ini masih diguna pakai oleh rakan yang masih menganggur kepada rakannya yang sudah bekerja.

 

Sebelum ini saya ada menerbitkan satu artikel berkenaan pentingnya pekerjaan kepada seseorang.Boleh rujuk di SINI.

 

Kini zaman sudah berubah.Segala-galanya begitu mudah dan pantas.Dunia tanpa sempadan katakan.Maklumat membanjiri tanpa boleh disekat-sekat lagi.

 

Begitu juga maklumat untuk kerja kosong.Dalam laman sosial atau rasmi kita boleh dapatkan segera.Sepantas yang boleh.Orang yang beruntung ialah mereka yang bijak merebut peluang pekerjaan seperti iklan pekerjaan ini.

 

Iklan dibawah adalah betul betul.Sila klik untuk maklumat lebih lanjut di sini





PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA

 


Gaji Sehingga RM1300 - RM3400 Sebulan

Kelayakan:


- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan


 


 




Saya percaya masih ada dikalangan  kita ragu-ragu kerana konsep bekerja cara baru.Dalam konseo kerja cara lama kita mesti jumpa majikan atau bos setiap hari.Kerja pula mesti diluar rumah dan balik petang atau malam.Ini pekerjaan konsep konvensional  yang masih juga relevan sampai ke hari ini.Hari esok saya tak taulah pula?



 



Sekilas pandang,



 



Saya berharap dengan adanya pekerjaan ini baik secara sepenuh masa atau separuh masa boleh memberi pendapatan yang menarik.Boleh juga untuk simpanan,langsaikan hutang piutang dan paling penting sekali dapat menabung untuk kegunaan masa depan.



Hidup terlalu singkat untuk bertangguh.Ayuh daftar segera peluang pekerjaan ini di SINI.



Kalau bukan sekarang bila lagi kita boleh bertindak untuk mengubah kehidupan ini ke arah yang lebih baik.Kita berhak untuk menentukan baik buruk kehidupan ini.Insya Allah jika itu kita hendaki.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah saya dengan judul Saya Tengah Cari Kerja.Ada Kerja Kosong Tak? . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/06/saya-tengah-cari-kerjaada-kerja-kosong.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Tuesday 4 June 2013