google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Akhirnya Teduhan Kasih Sampai Ke Penghujung | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Akhirnya Teduhan Kasih Sampai Ke Penghujung

 

Salam 1Malaysia,

 

Drama episod bersiri yang bersiaran pukul 7 malam setiap Isnin hingga Khamis sudah berakhir.Ramai yang menunggu episod akhir untuk menjawab pelbagai teka-teki nasib watak Ihsan dan Iffa.

 

Saya ada mengikuti episod drama ini dari mula.Selepas itu selang seli kerana tuntutan tugas.Namun jalan cerita mudah untuk dijangkakan kerana watak antogonis (jahat) semakin jahat.Watak protagonis (baik) akan diuji seribu satu dan kesabaran mereka akan bertahan.

 

Tidak perlu saya membuat sinopsis kerana drama episod tersebut dapat kita perolehi secara ulangan di tonton.Hanya klik dan nikmati siaran secara percuma melalui gajet terkini kita.

 

TK

Sumber : www.sinarharian.com.my

Sekilas pandang,

 

Dapat saya simpulkan bahawa drama Teduhan Kasih cuba memaparkan watak sebenar manusia pada zaman ini.Mereka yang baik akan memperolehi balasan baik.Begitulah sebaliknya.

 

Pada dasarnya Allah SWT sangat adil.Dia bagi peluang kepada kita untuk menebus kesalahan sesama manusia.Apabila sudah sedar dan menyesali kesilapan kita wajib meminta maaf.Pohon secara ikhlas dan sepenuh hati.

 

Disebalik itu juga tersirat satu mesej bahawa kebaikan seseorang pasti boleh melupuskan keburukan.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori isu semasa dengan judul Akhirnya Teduhan Kasih Sampai Ke Penghujung . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/07/akhirnya-teduhan-kasih-sampai-ke.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Tuesday 2 July 2013