google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Contest SEO Eridy | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Contest SEO Eridy

Ini dia kontest yang saya cari dan tunggu selama ini : Contest SEO Eridy.  Sudah lama saya tidak menyertai apa-apa kontest.Jadi inilah masa terbaik untuk saya mencuba rezeki melalui kontes.Tambahan pula kontes yang berlangsung ketika ini berasas SEO.Peluang terbaik beradu kekuatan bersama blog-blog yang memang tersohor seperti Ahmad Faizal dan Hasrul Hassan.Bukan  niat menyaingi mereka.Apa yang penting semangat untuk mencabar diri sendiri supaya menjadi terbaik seperti mereka.

Sebagai seorang blogger, kemahiran menguasai SEO adalah keperluan untuk berjaya.Kalau tak nak berjaya lebih baik lupakan sahaja aktiviti blogging.Bagus fokus kepada aktiviti lain yang lebih bermanfaat dan berfaedah.

Pihak penganjur iaitu blogger eridy.com tidak menetapkan syarat-syarat yang sukar.Malah entri yang kita tulis memfokuskan kreativiti.Jadi jangan main teknik salin dan tampal.Kalau dah macam tu memang akan jadi kreatif lagilah jawabnya!

Namun untuk menggalakkan ramai lagi blogger menyertai kontes ini saya dengan minta izin untuk kongsikan syarat-syarat yang ditetapkan.Lihat paparan dibawah untuk penelitian kita semua.

Contest SEO Eridy

Tarikh

Tarikh pendaftaran / penyertaan dibuka : hari ini (diawalkan) – 11.12.13 .
Tarikh pendaftaran ditutup : 11.12.13
Contest bermula : 12.12.13 – 30.12.13
Syarat Contest SEO ERIDY

* Peserta bertandingan atas keyword ” Contest SEO Eridy ” .
* Entri mengikuti kreativiti tersendiri .

Hadiah

Hadiah untuk contest ini ialah wang tunai berjumlah RM500.00

Tempat pertama : RM200 x 1
Tempat kedua : RM 100 x 1
Tempat ketiga : RM 80 x 1
Saguhati : RM 20 x 6

Pemenang akan ditentukan melalui blog yang berada di kedudukan muka surat pertama carian Google bagi keyword “Contest SEO Eridy” . Carian dibuat di Google.com menggunakan private browsing.

Jika kalian dah faham dan berminat untuk join sekali marilah klik kat [sini ]



Sekilas pandang!

Untuk berjaya dalam kontes seperti ini teknik yang betul perlu dilakukan.Saya tak mahir dan masih tercari-cari teknik yang baik.Setahu saya sudah heboh kalau guna Buat Duit dengan Affiliate - Kitab Teknik SEO Merah Jambu.Bagi mereka yang berani boleh beli ebook tersebut untuk menawan SEO dalam kontes ini.Siapa tahu kalian bakal pemenangnya nanti.


duit
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori permainan blog.. dengan judul Contest SEO Eridy . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/12/contest-seo-eridy.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Friday 6 December 2013