google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Contest SEO Eridy- Gempak Gila | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Contest SEO Eridy- Gempak Gila

Halaman Utama Google ketika ini semakin panas dengan carian keyword Contest SEO Eridy.Sambutan amat meriah dan sangat sengit untuk merebut hadiah wang tunai berjumlah RM500.Kira banyak tu untuk kontest yang mudah disertai namun sukar dimenangi kerana jumlah penyertaan yang terlalu tinggi.


Sehinggakan saya berpendapat bahawa pihak penganjur beruntung mendapat limpahan trafik yang tinggi.Tentu jika dipasang iklan CPUV untuk Nuffnang boleh rasanya dapat income kencang punya.


Sebelum ini saya telah menghantar penyertaan pertama yang bertajuk Contest SEO Eridy.Pada kali ini saya cuba pula untuk mengarang untuk penyertaan kali kedua.Sebab tiada syarat yang jelas untuk menghadkan jumlah penyertaan.Apa yang penting nanti tarikh tutup penyertaan pada 11.12.13.


Ya pada satu angka yang cukup unik dan menarik.Pertandingan akan berlangsung secara rasminya sehari selepas itu dan keputusan pada penghujung tahun ini.Kalaulah saya dapat memenangi kontes ini bermakna lepas kos untuk hosting dan domain pada tahun hadapan.Wah..menariknya!


google
                                                Ihsan Google Imej


p/s: Para blogger yang masih belum lagi menyertai kontes ini sila ke link [Contest SEO Eridy]
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori permainan blog.. dengan judul Contest SEO Eridy- Gempak Gila . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/12/contest-seo-eridy-gempak-gila.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Friday 6 December 2013