google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Pekerja Paling Rajin Tetapi Paling Malang Di Dunia | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Pekerja Paling Rajin Tetapi Paling Malang Di Dunia

 

Salam 1 Dunia,

 

Ada insan yang rajin namun membawa malang kepada diri sendiri.Perkara ini  berlaku kepada seorang tukang kebun di London.

 

London: Seorang tukang kebun kurang upaya yang tidak pernah ponteng bakal kehilangan pekerjaan yang digemarinya itu selepas 27 tahun berkhidmat.

 

 

images

Ihsan google image

 

Media semalam melaporkan, Daniel White (gambar), 44, mula bertugas di bandar kelahirannya, Collett Park di Shepton Mallet, Somerset, sejak berusia 17 tahun.

 

Namun, dia bakal kehilangan pekerjaan itu dalam tempoh 11 minggu lagi akibat masalah lambakan pekerja selepas firma baru mengambil alih kontrak di taman tempat dia bekerja.
Saudara-mara White kemudian melancarkan petisyen di Internet untuk menyelamatkan pekerjaan lelaki terbabit dan mendapat sambutan menggalakkan.

 

p/s Nyah-Nyah Berita Selanjutnya  boleh didapati di Harian Metro

 

Sekilas pandang:

 

Saya pun hairan ada juga insan yang begitu komited dengan tugas.Sayangnya ada pihak yang terlalu mementing duit sanggup memperlakukan beliau sesuka hati.

 

Kalau macam tu bagus dia jadi seorang usahawan internet sahaja dan dapatkan Panduan Bisnes Internet | Jana Wang Dengan Squeeze Page

 

panduan-bisnes-internet

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori isu semasa dengan judul Pekerja Paling Rajin Tetapi Paling Malang Di Dunia . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/12/pekerja-paling-rajin-tetapi-paling.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Sunday 1 December 2013