google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU 5 Alasan Kukuh Untuk Jual E-book | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

5 Alasan Kukuh Untuk Jual E-book

 

Bahasa orang kampung saya e-book ialah buku elekronik yang boleh kita baca melalui komputer,tablet,telefon pintar atau pun gajet yang terkini.

 

Kini ada satu syarikat yang mengkhusus menjual produk e-book iaitu Jomniaga.Bagi yang belum kenal boleh singgah di sini

 

e-book

 

Terdapat 5 alasan yang kukuh mengapa jual e-book lebih popular berbanding buku yang dicetak.

 

1.Modal yang minima

Jika dibandingkan dengan buku cetakan, e-book memerlukan kos yang sangat minima.Tidak perlu cetak pakai kertas.Pokok di hutan boleh menarik nafas lega kerana tidak ditebang.Paling menarik dengan modal yang minima e-book menghasilkan keuntungan maksima.

 

2.Cepat dan pantas

Dunia tanpa sempadan ini meledakkan informasi tanpa batasan.Sudah tentu maklumat yang cepat dan pantas itu menjadi pilihan utama para pembaca.E-book dapat dikemaskini setiap minggu.Malah dalam sehari sahaja maklumat boleh berubah-ubah seperti pasaran saham.

 

3.Untung jangka panjang

Maklumat dalam e-book sentiasa relevan jika ia selalu dikemaskini.Penulis boleh merancang untuk menjual secara trilogi seperti filem box office.Setiap tahun ada versi baru walaupun judul tetap sama.Terpulang kepada penulis untuk menaikkan harga berdasar nilai informasi yang terkandung dalam e-book.

 

4.Kerja mudah

Produk digital sangat berbeza dengan barang yang boleh dipegang.E-book tidak perlukan pos laju atau kurier.Pesanan yang diterima boleh dihantar terus melalui e-mel.Malah ada pihak yang nakal menyatakan jual e-book boleh dilakukan ketika  tengah tidur nyenyak atau melancong di Langkawi.

 

5.Tingkatkan volume sesuka hati

Bulan lepas e-book dapat dijual sebanyak 100 naskah maka tidak mustahil dua bulan akan datang boleh jual dalam 1000 naskah.Ia terpulang kepada daya usaha dan teknik promosi.Sudah tentu orang tak marah kecuali cemburu dengan kejayaan kita.Itupun kalau kita terlalu menunjuk-nunjuk .

 

Sekilas pandang.

Kepda para pembaca yang ingin membeli  melihat e-book yang saya promosi melalui program Affilate boleh meninjau-ninjau link yang ada di bawah ini.Silakan.Jangan malu-malu.

 

1)Doa Pengasih - Atasi Masalah Percintaan Anda!

2)Seminar BlogtoCEO

3)99 Punca Perceraian Di Malaysia

4)9 Formula Pantas Seru Rezeki

5)Usahawan Kecil Boleh Berjaya!

6)Frekuensi Kaya - Rahsia Menarik Kekayaan Menerusi Gelombang Minda Mesin Jualan Internet

7)Teknik Ninja Affiliate Jana Komisen $2,119 Cara Autopilot

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info penting dengan judul 5 Alasan Kukuh Untuk Jual E-book . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/05/5-alasan-kukuh-untuk-jual-e-book.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Thursday 30 May 2013