google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Transformasi Minda Untuk Menjadi Usahawan Kaya | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Transformasi Minda Untuk Menjadi Usahawan Kaya

 

Salam 1Malaysia,

 

Semua orang ada cita-cita untuk menjadi kaya.Kalau tidak secara langsung mungkin jauh dalam hati mereka untuk menjadi orang kaya walaupun sehari.

 

 

Jalan untuk menjadi orang kaya sudah terbukti melalui perniagaan.Maknanya langkah untuk menjadi orang kaya ialah dengan menjadi seorang usahawan.

 

 

Perlu diingatkan bahawa cabaran dan halangan menjadi usahawan bukan calang-calang.Kita boleh jatuh jauh ke bawah.Tersungkur malah rebah menyembah bumi.

 

 

header-2

 

 

Namun jika berjaya kita akan menikmati kekayaan yang melimpah ruah.Harta banyak.Wang ringgit yang tak habis makan dan paling hebat sekali kita adalah penyumbang kepada zakat.

 

 

Di sinilah letaknya kehebatan Islam dalam bisnes dan kekayaan.Apa yang kita dapat wajib dikongsikan dengan orang yang memerlukan.Kemakmuran boleh tercapai jika orang Islam ramai yang kaya raya.

 

 

Oleh itu mari kita tukar minda untuk menjadi usahawan.Dengan menjadi usahawan peluang untuk mencipta kekayaan akan terbuka luas.

 

 

Jadi rebutlah peluang ini dengan menghadiri Konvensyen Usahawan Muslim 2013 dengan tema Bisnes Sebagai Fardhu Kifayah..Ia dianjurkan oleh MentorNiaga.com dan WangCyber dengan kerjasama Peyatimas(Persatuan Kebajikan Ibu Tunggal dan Anak Yatim Melayu Malaysia).

A3

 

Tempat :  Dewan Muktamar,Kompleks Pusat Islam (JAWI),Kuala Lumpur

 

Tarikh :   7 September 2013

 

Masa :    9.00 pagi hingga 6.00 petang

Konvensyen ini dibarisi oleh para panel dan penceramah yang hebat.Mereka berpengalaman luas dan terbukti telah berjaya dalam bidang masing-masing.

 

 

2

 

Peluang untuk mendapat majlis ilmu yang gilang gemilang jarang kita dapat.Sekiranya berminat dan ingin maklumat lanjut sila layari :

 

 

>>>>>www.KonvesyenUsahawanMuslim.com<<<<<

 

Sekilas pandang,

 

Berita baik kepada para blogger, anda boleh sertai kontes ini di Blog Contest #KUM2013.Jangan malu dan jangan segan.Sila sertai sekarang dan mana tahu berpeluang untuk menang.Tak menang pasti dapat tempias backlink.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori permainan blog.. dengan judul Transformasi Minda Untuk Menjadi Usahawan Kaya . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/07/transformasi-minda-untuk-menjadi.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Friday 19 July 2013