google-site-verification=r2WOf2yCWiEmv9AcJwoNMlBSVWRM5wLBOSxI04b0JoU Ebook Untuk Pelabur Saham! | Portal Informasi

Portal Informasi

Blog Peribadi dan Informasi Rakyat Malaysia

Hosting Percuma

Wajib Baca

Arkib Blog

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Discussion

Pages

Contact Form

Name

Email *

Message *

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Pengkaji kejayaan manusia

Catatan Popular

Ebook Untuk Pelabur Saham!

 

Ya! Ebook ini bukanlah untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak dalam permainan saham, yang mana masih lagi "blur-blur" bagaimana mahu membuka akaun trading. Ini kerana, di dalam ebook ini TIADA panduan mengenai "Bagaimana mahu membuka akaun trading? Apa itu candle stick? Apa itu Bursa Malaysia?" dan perkara-perkara asas yang lain.

 

Ebook ini adalah untuk pelabur-pelabur yang paling kurang, sudah biasa atau familiar dengan carta saham atau pun yang sudah biasa dengan  analisis forex... ianya lebih sesuai untuk mereka yang sudah lama berada di pasaran saham tetapi masih lagi tidak mampu menjana keuntungan yang memuaskan.

Ianya adalah sebuah ebook yang akan memberikan panduan secara terperinci bagaimana mahu menganalisa carta saham sesebuah syarikat dan bilakah masa yang sesuai untuk membeli ataupun menjualnya. Ianya lebih menjurus kepada "Technical Analysis".

 

Dengan mengikuti panduan yang diberikan di dalam ebook ini.....

 

  1. Anda TIDAK PERLU lagi menyesakkan kepala anda dengan berpuluh-puluh technical indicator untuk mentafsirkan satu-satu pergerakkan saham.Ianya hanya membuatkan diri anda berada dalam keadaaan analisis-paralysis yang akhirnya tidak akan membantu anda langsung untuk membuat sebarang keputusan.

  2. Anda TIDAK PERLU lagi menghiraukan kebanyakkan berita yang disajikan di akhbar-akhbar atau portal berita internet berkenaan saham-saham tertentu yang kebanyakkannya, hanya bertujuan untuk memancing pelabur biasa untuk membeli saham yang sudah tidak diingini oleh institusi kewangan.

  3. Anda TIDAK PERLU lagi bergantung kepada pendapat orang lain tentang mana satu saham yang patut dibeli. Tetapi, anda akan mampu membuat keputusan sendiri dengan YAKIN untuk beli sesuatu saham yang menguntungkan!

Sebenarnya, di dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan 3 element penting dalam menganalisa pasaran saham.. Ya! hanya 3 perkara sahaja yang perlu anda lihat untuk mengetahui sesuatu saham itu bagus atau tidak untuk dijual-beli. Ianya pula hanya mengambil masa sekitar 1 jam sehari sahaja untuk membolehkan anda menganalisa keseluruhan pasaran saham dan akhirnya membuat keputusan yang tepat sama ada mahu membeli atau menjual!.

 

Namun begitu, kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook ini tidaklah menjanjikan pulangan 100%, 200%, 300% atau lebih dalam masa yang singkat. Jika itu yang anda mahu, maka ebook ini bukanlah untuk anda. Apa yang pasti.. kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook ini akan..

 

  1. Memastikan anda tidak akan rugi besar dalam pasaran saham. Itu yang paling utama.

  2. Jika anda mengikut langkah-langkah yang diajarkan tanpa gagal dan berdisplin, anda hampir pasti akan mendapat keuntungan yang konsisten di dalam pelaburan saham berbanding menggunakan kaedah-kaedah lain!

  3. Walaupun ebook ini adalah ebook DIY saham, tetapi saya tetap akan membimbing anda hingga anda dapat menggunakan kaedah ini dengan sempurna. Saya telah menyediakan forum khas untuk anda rujuk dan menanyakan soalan-soalan berkenaan kaedah kyang ada dalam ebook ini.

ebk
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori jom niaga dengan judul Ebook Untuk Pelabur Saham! . Anda boleh bookmark halaman ini dengan URL http://ingathanafi.blogspot.com/2013/11/ebook-untuk-pelabur-saham.html . Terima kasih!
Ditulis oleh: mrhanafi - Sunday 17 November 2013